Un any més, la Penya Bagà Blaugrana ha celebrat la seva tradicional Festa del Soci en un ambient immillorable de germanor culer. L’acte ha reunit socis, veïns i simpatitzants de l’Alt Berguedà per compartir un gran dinar popular i gaudir de sortejos i premis gràcies a la col·laboració del comerç local de Bagà.
La jornada va començar amb la tradicional benvinguda de la junta directiva, agraint el suport i la fidelitat de tota la massa social que fa créixer la nostra entitat any rere any. Com ja és costum, el dinar de germanor va ser el plat fort de la diada, seguit d’una llarga sobretaula plena de converses sobre el Barça i el futur del club.
Un dels moments més esperats de la Festa del Soci va ser el gran sorteig de regals. Volem fer un agraïment molt especial a tots els comerços, restaurants i col·laboradors locals de Bagà que, amb la seva generositat, van aportar els lots i detalls que es van repartir entre els assistents.
L’acte va cloure amb un brindis col·lectiu pel futur de la penya i el crit de «Visca el Barça i visca Bagà!», deixant palès que som molt més que una penya de futbol: som una gran família arrelada al nostre poble. Us esperem a tots a la propera edició!

